Czym jest rekuperator

Porady dla całkowitej spożycie wody wynosi około 11 filiżanek (2,7 l) na dzień dla kobiet i 15 filiżanek lub 3,7 litra dziennie dla mężczyzn. Ta ilość spożycia nie tylko o wszystko trzeba brać jak woda; inne płyny, takie jak mleko, lemoniada i sok może również spełniać wymagania wody dla organizmu. Woda i inne napoje są przyczyną około 80% płynów dla dorosłych.spedycja morska gdynia Pozostałe 20 procentach pochodzi z pokarmów zawierających wodę. Napoje, które mają kofeinę, jak kofeiną napoje gazowane, herbata i kawa, oferują płynu jednak kofeiny jest rzeczywiście moczopędne, jest to substancja, która zwiększa utratę wody na siusiu. Ogólnie rzecz biorąc, kofeina napoje zawierające jedynie podnieść wodę utraconą na krótką chwilę, aby upewnić się, że przyczyniają się do potrzeb płynów w ciągu dnia.

Potrzeba ujęcia wody może wzrosnąć powyżej istotnej sugestii zmian w diecie, aktywności i środowiska. Wykonywania zwiększa potrzebę ujęcia wody, ponieważ zwiększa ilość wody traci się przez parowanie potu i. Biegacze z pewnością może oszacować ich szczególną utratę wody przez zważenie się przed i po aktywności fizycznej. Aby zregenerować równowagi płynu, dwa lub trzy kubki lub 0,5-0,7 l płynu musi być spożywane przez każdego funta odchudzania. Suchym środowisku zwiększa zapotrzebowanie na wodę, ponieważ wiele więcej wody jest tracona z odparowania ze skóry i płuc. Diety niskokaloryczne może również zwiększyć zapotrzebowanie na wodę dla organizmu, magnes ponieważ dodatkowy mocz jest tworzony tak, że mogą wydalać ketonów wytworzone przez rozpad tłuszczu. Potrzeby wodne mogą być również podniesiona przez wysokie stężenie soli i białka diety tylko dlatego, że o wiele więcej wody jest wydalana z moczem w ciągu pozbyć mocznika z rozpadu białek wraz z dodatkową sól, odpowiednio.
Wpis zawdzięczamy