Rurki ciepla czy pompy ciepla

Rzucenie palenia nie jest łatwe. Zapytaj, kto zamknąć. A problem jest to, że kiedy już zamknąć, nie masz nad nim! Pragnienie kontynuuje: niektórzy ludzie, którzy zostali rzucenie 15 lat powiedzieć, że wciąż chcą mieć.

Ale skoro czytasz ten rozdział, zgaduję wiesz wszystko. Bo jeśli nie palił, to masz prawdopodobnie pominięte nad nim. I myślisz: „Wiem, że trudno wyjść – po prostu daj mi coś, co pomoże mi rzucić”

Dobrą wiadomością jest to, że woda będzie również pomóc na niektóre z trudnych pragnienia … zwłaszcza podczas kilku pierwszych dni i tygodni po tym, jak rzucić palenie.

Im dłużej byłem palenia, tym bardziej twoje ciało przyzwyczaić się do nikotyny, która jest silnym lekiem. Część trudności z rzucenia palenia jest to, że organizm jest wciąż ma ochotę go. Ale druga strona do rzucenia palenia jest to, że jesteś ciałem jest pozbycie się kilku silnych toksyn. To jest przyczyną bólów głowy wielu ludzi ma w ciągu dni i tygodni po tym, jak rzucić palenie.

Wodne – dużo, dużo wody – pomaga organizmowi pozbyć się tych trucizn, i pozwala tkanek i narządów zregenerować się. Kiedy rzucić palenie, to nie jest nierozsądne, aby myśleć, że może chcesz podwoić spożycie wody. To prawda – jeśli normalnie będzie pić 20 szklanek dziennie, pić zamiast 40.

Teraz 40 szklanek jest dużo wody, i może się okazać, że trudno, aby pić dużo. To jest OK, ale nie zaszkodzi, aby celować tak wysoko. Po prostu pije dużo, i pozwolić organizmowi pozbyć się znów zdrowa. Użyj te pragnienia papierosa jako szansę na jeszcze jedną szklankę wody. Jeśli poślizg i mają papierosa, nie zadręczaj się. Po prostu od razu pić 5 lub 6 szklanek wody, aby wypłukać toksyny nowe i dostać z powrotem do nowego zwyczaju niepalenie.

I cokolwiek robisz, nie poddawaj się! Jesteś zbyt cenne, by przegrać z tytoniu!

Wpis zawdzięczamy